Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007

Βρε τα μάτια μας τα δυό...

Καιρό έχουμε να τα πούμε εμείς οι δύο εε;
Δεν πειράζει... δεν συνέβησαν και τόσα πολλά πράγματα στην ζωή μου ...
Μερικά λίγα και καλά :) Τουλάχιστον έτσι όπως τα βλέπω εγώ ... :D

Για αρχή πήγα Αθήνα. Εκεί αφού πέρασα 3 ημέρες με ένα σεμινάριο για την δουλειά αποφάσισα να το ρίξω και λίγο έξω. Εκτός του ότι κάθε βράδυ εξερευνούσα και από μια πτυχή της Αθήνας μια στην Πλάκα, μια στο Θησείο, μια στο The Mall, μια στου Ψυρή, μια στο Μοναστηράκι, μια στο Bandoneon, μια στο Fuego και ότι άλλο Latin bar υπήρχε στα υπόψιν πήγα στην μοναδικά φανταστική παράσταση του Γυάλινου Μουσικού Θεάτρου με θέμα:


ένα μόνο έχω να πώ... απλά Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Η!!!

Μόνο και μόνο αυτές οι 3 ώρες που ήμασταν εκεί άξιζαν όλη την extra ταλαιπωρία. Δεν ήταν μόνο ότι μέσα σε 48 ώρες ζήτημα να κοιμήθηκα 6 ώρες ήταν και το πρωινό ταξίδι της επιστροφής τη Δευτέρα. Μια επιστροφή που να πω την αλήθεια δεν ήθελα να κάνω. Όχι μόνο γιατί τη Δευτέρα είχε σεμινάριο tango στις 20:00 από τους χορευτές της παράστασης αλλά γιατί αυτή τη φορά πέρασα ωραία!

Τι άλλα; ΑΑΑ.. ναι... θα χορέψω μια χορογραφία μαζί με κάποιους άλλους σε μια εκδήλωση. Δεν λέω τίποτα παραπάνω... τα υπόλοιπα κάποια μελλοντική στιγμή.

Αυτή τη περίοδο είμαι στη φάση να αγοράσω και ένα καλό κράνος το οποίο θα ταιριάζει με την μηχανή την οποία ακόμα δεν έχω πάρει! Μπέρδεμα για το τι να διαλέξεις! Ας είναι καλά ο MK που μου δίνει τα φώτα του πάνω σε αυτό το θέμα!

Λοιπόν περασμένη η ώρα, πρέπει να πάω για νάνι ώστε να είμαι ξεκούραστος για αύριο βράδυ που έχει Latin party (σιγά μην κοιμηθώ για να είμαι ξεκούραστος στην δουλειά... χεχε...)