Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2007

2007

Καλή χρονιά, χρόνια πολλά καλά Χριστούγεννα, καλή Πρωτοχρονιά και ευτυχισμένο το 2007!

Μερικές ευχές που θα έπρεπε να έχουν γραφτεί εδώ και κάμποσο καιρό.

Το 2007 μπήκε πριν από 28 ημέρες. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορώ να πω ότι έχω περάσει αρκετές διαφορετικές φάσεις και επιθυμίες. Γενικά είμαι σε μια φάση που την μια είμαι high και την άλλη low. Δεν ξέρω τι μου φταίει και γιατί είμαι έτσι.

Βγαίνω κάθε μέρα έξω, αλλά νιώθω ότι αν δεν υπάρχει κάποιο πάρτυ να πάω για να χορέψω δεν έχει ενδιαφέρον για να βγώ. Τα συναισθήματα όταν χορεύεις είναι πολύ ευχάριστα. Νιώθεις σαν να έχεις πάρει extasy. Τι προάλλες χόρευα 4 ώρες συνεχόμενα χωρίς να κάτσω ούτε λεπτό. Κοιμήθηκα 4 ώρες και μετά πήγα το πρωί στην δουλειά. Ήταν σαν να μην έχω ξενυχτήσει καθόλου. Δεν ένιωθα καθόλου κουρασμένος.

Έπειτα τις τελευταίες μέρες είμαι λιγάκι πεσμένος. Δεν ξέρω, ίσως ξέρω αλλά δεν είμαι σίγουρος. Ελπίζω να περάσει. Σύντομα.

Σήμερα κόβουμε την πίτα στον πολιτιστικό σύλλογο. Θα πάω, αλλά δεν ξέρω αν θα κάτσω πολύ.

Αποχαιρετώ με μια όμορφη ρούμπα.

4 Comments:

At 9:45 μ.μ., Blogger egoistaki said...

Epesa tuxaia sto blog sou. Eida xania kai eipa na xazepsw ligo. E, twra eida kai to istioplooia sta hoby!!!
To mono pou mporw na pw einai oti ZILEYW!!!!!

ena skipperaki apo thessaloniki

 
At 11:06 π.μ., Blogger SilentSoul said...

Τι εχεις βρε Κωνσταντινε;

Ξερω πως εχουμε χαθει (δεν εφταιγα εγω που τις ωρες που βαλατε χορο ειχα ται τσι) αλλα οποτε χρειαστεις κατι ειμαι εδω :)

 
At 2:06 π.μ., Blogger Mythos said...

H zilia egoistaki einai kako prama. An kai exw kairo na bgw me skafos elpizw auto to kalokairi na ta kataferw gia kamia bdomadoula. You are welcome to join us :)

 
At 2:07 π.μ., Blogger Mythos said...

Thx Eugenia... see u (an den prokipsei tpt allo to Sabbato)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home