Πέμπτη, Δεκεμβρίου 14, 2006

Ημέρα απεργίας...

Τελικά δεν έγινε το σεμινάριο μιας και τα κτίρια του ΟΤΕ ήταν κλειστά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μας ανεβάσανε... 14 άτομα για 5 ημέρες...

Αυτά που μας είπαν τις δύο πρώτες ημέρες θα μπορούσαν να μας τα πούνε όλα μέσα σε 6 ώρες και να τελειώσουμε. Χθές Τετάρτη και σήμερα Πέμπτη ... απεργία... πάλυ δεν έχουμε "μάθημα". Το μόνο που κάνουμε είναι να γυρνάμε στα μαγαζιά. Ας είναι καλά η φίλη μου η Α. 5 φορές πάνω κάτω την Ερμού κάναμε χθές. Δεν αφήσαμε κανένα μαγαζί παραπονεμένο... Είναι που περιμένω τον πρώτο μου μισθό και είπα να ξεσκονίσω λιγάκι την κάρτα ... αρκετοί μήνες παρατεταμένης εγκράτιας επιτέλους ελευθερώθηκαν. Το πιστωτικό μου όριο είναι κάτι χιλιάδες ευρώ... λέτε να το ξεπεράσω; χιχι...

Πάντος για να μην έχω τύψεις με τον εαυτό μου... πήγα στην πορεία... αμέεε! Έβγαλα και φωτογραφίες... όχι τίποτα άλλο ... να έχω πειστήρια για τους συναδέλφους κάτω...

Σήμερα έχει σειρά το Factory Outlet ... μάλλον πως θα πάμε στον Πειραιά και όχι στο καινούργιο που βρίσκεται στο Αεροδρόμιο. Είναι λίγο μακριά.

Ωραίο πράμα να σε πληρώνουνε για να κάνεις διακοπές και να μένεις σε ξενοδοχείο **** Grand Hotel.

Ετικέτες

2 Comments:

At 8:38 μ.μ., Blogger Christos said...

τα οποία ξενοδοχεία και βόλτες τα πληρώνω εγώ με τους φόρους μου και όχι με τα κέρδη απο τις τηλεπικοινωνίες

 
At 6:34 μ.μ., Blogger Mythos said...

Ένα μικρό ποσοστό ίσως. Τα πολλά λεφτά πάνε αλλού. Σε υπουργικά γεύματα, σε αστυνομικούς που κάθονται, σε φούσκες του χρηματιστηρίου, σε σε σε...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home