Σάββατο, Νοεμβρίου 18, 2006

0.7 Sec of your life...

- 0.7 sec
Ο μπροστινός προφυλακτήρας συνθλίβεται και τo ψυγείο εκρήγνυται με εκκωφαντικό θόρυβο

- 0.6 sec
Το σώμα σας εκσφενδονίζεται με 80 χλμ/ώρα προς τα εμπρός. Ζυγίζετε τώρα περισσότερα από 3000 κιλά (!) και ανυψώνεστε απο το κάθισμα με 20 G (επιτάχυνση της βαρύτητας). Η ζώνη κρατά.

- 0.5 sec
Υπο την πίεση των χεριών σας το τιμόνι αρχίζει να στραβώνει.

- 0.4 sec
60 εκατοστά του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου είναι ήδη πλήρως παραμορφωμένα. Η μηχανή, τώρα σχεδόν μισό τόνο βαριά, προσκρούει στο εμπόδιο.

- 0.3 sec
Τα χέρια σας, με το φόβο του θανάτου γίνονται άκαμπτα, στραβώνουν το τιμόνι σχεδόν μέχρι το ταμπλώ με τα όργανα, ο αερόσακος ανοίγει και σας εκσφενδονίζει πάλι πίσω προς το ενδεχομένως ακόμα σταθερά βιδωμένο κάθισμα.

- 0.2 sec
Εάν ζείτε ακόμα, εξφενδονίζεστε πάλι με την δύναμη της πρόσκρουσης στο κάθισμα προς τα εμπρός

- 0.1 sec
Το όχημα κάμπτεται. Εάν ζείτε λυποθυμάτε από το σοκ…

0.0 sec
Το όχημα ακινητοποιείται - βρίσκεστε αναίσθητοι ή νεκροί πλέον στο αυτοκίνητο…

+ 2 min
Tο αυτοκίνητο ενδεχομένως παίρνει φωτιά

+ 2.5 min
Καίγεστε - από τον πόνο ανακτάτε πάλι τις αισθήσεις σας - και αντιλαμβάνεστε τα πάντα την ώρα που καίγεστε…

+ 4 min
Μετά απο πολλά ακόμα μαρτύρια είστε τελικά νεκρός…

Μετά απο μελέτη η έδρα φυσικής του πανεστημίου του Μονάχου ανακοίνωσε τα εξής:
Μετωπική με 25 χλμ/ώρα ισούται με ελεύθερη πτώση απο ύψος 1.6 μέτρων.
Μετωπική με 40 χλμ/ώρα είναι σαν να πηδάς απο βατήρα 5 μέτρων σε άδεια πισίνα βάθους 1.3 μέτρων.
Μετωπική με 80 χλμ/ώρα είναι σαν να πηδάς στο κενό απο την οροφή ενός 10 όροφου κτηρίου (25μ).
μετωπική = πρόσκρουση σε σταθερό αντικείμενο, όχι μεταξύ δύο οχημάτων

πηγή: Σύνδεσμος Εκπαιδευτών Οδηγών Βερολίνου

(Ελπίζω να μην απογοητευτήκατε... αναφέρεται μάλλον σε μετωπική σύγκρουση μόνο και για παλαιού τύπου αυτοκίνητα μιας και τα σύγχρονα έχουν ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες  για σταδιακή απελευθέρωση ώστε να απορροφάται η δύναμη που δέχεται το ανθρώπινο σώμα καθώς και αερόσακους που ξεφουσκώνουν σταδιακά πριν (ή καθώς) προσκρούσει το κεφάλι σε αυτούς ανάλογα την δύναμη επιβράνδυσης που δέχεται το όχημα. Το θέμα είναι ότι πρέπει να προσέχουμε και καλύτερα να μην μας τύχει)