Παρασκευή, Οκτωβρίου 20, 2006

This is the first day... of the rest of your life!

Πρώτο μύνημα σε αυτό το καινούργιο blog!

Τίτλος, μα και φυσικά τι άλλο... This is the first day of the rest of your life... Αιτία η Παρασκευή 20/10/2006. Γιατί; Μα επειδή ξεκίνησα (όπως φαίνεται) τη δουλειά! Την πολυπόθητη δουλειά στον ΟΤΕ. Μια ιστορία που ξεκίνησε τον Μάιο, εγώ να είμαι ακόμα φαντάρος. Συνεχίστηκε μέσα Ιουλίου με την συνέντευξη στην Αθήνα (εγώ φαντάρος και με φυλακή). Μετά 8 Αυγούστου να με ειδοποιούν ότι με επιλέξανε (φαντάρος ακόμα... βέβαια 9 Αυγούστου έπερνα το χαρτί!). Συνεχίζεται με αρχές Σεπτέμβρη ξανά Αθήνα για υπογραφές, έπειτα ιατρικές εξετάσεις, αναμονή και φτάνουμε στις 16 Οκτώβρη με την επιστολή να έρχεται σπίτι!

20/10/2006 και 07:20 να είμαι εκεί... στο κτίριο του ΟΤΕ στην Μαργουνίου χαμένος να περιμένω για να ξεκινήσω! Να έχω κοιμηθεί μόλις 4 ώρες και το κεφάλι καζάνι!

Άντε καλή μου αρχή!

2 Comments:

At 8:58 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή αρχή σε όλα... φιλιά!

 
At 12:48 μ.μ., Blogger Christos said...

Καλώς έμπλεξες με το Δημόσιο... τώρα δηλαδή έχουμε μέσο στον ΟΤΕ; Περιμένω ευτράπελες ιστορίες

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home