Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

Ελα μου ντε...

Εδώ σε θέλω...

Για πες μου εσύ που ξέρεις τα πολλά αλλά ξέρεις και τα λίγα... Τι κάνουμε;; Ε;;; Για πες μου... Δεν ξέρεις; Τι σύμπτωση... ούτε και εγώ!!

Να διαλέξω το Α ή το Β; Εσύ βέβαια θα μου πεις:

-"Ήντα με λες ωρε συντεκνάκι! Εγώ δε κατέω πράμα! Ξιάσου!"

Ε... ξιάμου και εγώ... θα αποφασίσω αύριο!

Για τι λέω βέβαια... για το δίλημμα που βρέθηκε ξαφνικά στην δουλειά, σταθμός ή εγκαταστάσεις; Σε ερωτώ! Να αποφασίσεις με τα λεφτά; Με αυτό που σου αρέσει να κάνεις; Με τους συνεργάτες; Με το ωράριο; Με τί;

Εσύ βέβαια θα μου πείς: "Με ούλα" (και με δόντια και με χείλια...)

Πως να αποφασίσεις όμως αν δεν έχεις δουλέψει σε κανέναν από τα δύο; Όταν είσαι στη δουλειά λιγότερο από βδομάδα;

Να δουμε ήντα θα γινούμε...

Ετικέτες

2 Comments:

At 5:25 μ.μ., Blogger dead sea princess said...

very talent

 
At 12:52 μ.μ., Blogger Christos said...

χμμμ καλώς ήρθες στον κόσμο των άπειρων επιλογών... γιατί αν είχαν πείρα όλα θα ήταν μια χαρά (χοχο) φίλε η ζωή για μερικούς είναι σκακιέρα για άλλους χάος. Μερικές φορές η καλύτερη επιλογή είναι να μην επιλέξεις. Εγώ είμαι στην κατηγορία αυτών που όταν βλέπουν ένα ποτήρι δεν λένε αυτό είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο αλλά "τι είναι αυτό; εγώ παράγγειλα χάμπουργκερ"

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home